Dieser Werbespot fasst ein Stück Mediengeschichte gekonnt zusammen:
Welcome to the 4th Screen
Posted by Claudius Coenen on September 21st, 2008
Filed under Keine Kategorie | Tags: Nokia, Video, Werbung
3 Responses to “Welcome to the 4th Screen”
Author
Categories
- Artikel
- Demos
- Fotografie
- Fundstück
- Keine Kategorie
- Linux
- Media
- Musik
- Portfolio
- Recht
- Technik
- Webdesign
Connect
Recent Bookmarks
- Irene Y. Zhang: The Moral Implications of Being a Moderately Successful Computer Scientist and a Woman
- The Internet Archive just lost its appeal over ebook lending - The Verge
- Extreme Pi Boot Optimization | KittenLabs
- Here’s the Pitch Deck for ‘Active Listening’ Ad Targeting
- In Leak, Facebook Partner Brags About Listening to Your Phone’s Microphone to Serve Ads for Stuff You Mention
gute Idee – gut umgesetzt – aber ob der 4th Screen die Nokia Nseries sind sei mal dahingestellt…
Die nSeries eher nicht, aber das Mobiltelefon/was daraus geworden ist schon
Evolution scheint wohl gerade Mode zu sein ;-)
http://www.fwatheater.com/video/finance/412/axa-evolution.html